REGULILE CARE GUVERNEAZĂ PROCESAREA DATELOR PERSONALE DE CĂTRE MANNEN

 

INFORMAŢII GENERALE
Suntem foarte atenţi când vine vorba de protejarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legile în vigoare, în acord cu Regulamentul General de Protecţie a Datelor Personale din 27 aprilie 2016 ("RPD"). Obiectivul nostru este să îţi furnizăm informaţii şi control asupra procesării datelor tale şi uneltelor care îţi permit să te foloseşti de protecţia drepturilor care rezultă din lege.
În rândurile de mai jos vă prezentăm informaţii despre cum procesăm datele personale, cum le securizăm şi cu cine le împărţim. Daca aveţi întrebări suplimentare despre cum vă folosim datele personale, contactaţi-ne la următoarea adresă de e-mail: office@mannen.ro.

CUM VĂ OBȚINEM DATELE?
Vă folosim datele personale deoarece aţi decis să faceţi cumpărături pe magazinul nostru online mannen.ro ("Magazin") sau pentru că v-aţi dat acordul să primiţi informaţii comerciale prin adresa de e-mail furnizată sau ne-aţi dat acordul să folosim adresa prin utilizarea websiteului Magazinului. Magazinul operează în conformitate cu Regulamentul, pe care îl puteți citi aici.

CINE ESTE ADMINISTRATORUL DATELOR DVS. PERSONALE?
Magazinul online mannen.ro este deţinut de societatea "SLAD STORE SRL" având următorul c
od unic de inregistrare (CUI): 43252249. Firma este înscrisă la registrul comerțului sub numărul J12/3514 din data 28.10.2020 şi are sediul social în Florești, Strada Str. Răzoare 209 Ap 1, Județul Cluj.

CUM VĂ PROCESĂM DATELE PERSONALE?
Dacă folosiţi Magazinul nostru, vă vom procesa datele personale pentru scopurile următoare:

a) Pentru a respecta contractul de vânzare stabilit între dvs. şi Magazin - fundamentul pentru procesarea datelor dvs., care rezulta în urma acceptării termenilor și condiţiilor Magazinului. Cea mai mare parte a datelor pe care ni le furnizaţi sunt necesare pentru a implementa cu succes contractul de vânzare şi livrarea bunurilor cumpărate către dvs.; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.

b) Pentru a vă administra contul de pe site-ul Magazinului este necesar să vă creați un cont de utilizator, acceptând astfel termenii şi condiţiile Magazinului. Crearea unui cont în Magazin vă va permite, de asemenea, să vă accesaţi datele pe care le-aţi furnizat, inclusiv istoria cumpărăturilor, şi să vă folosiţi de unele drepturi legate de procesarea datelor; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.

c) Pentru a procesa plângeri - la baza acestei procesări a datelor stă obligaţia Administratorului care rezultă din prevederea legii legată de garanția pentru defectele găsite în obiectele vândute. Furnizarea datelor în formularul plângerii este obligatorie pentru o adecvată considerare a plângerii dvs.

d) Dacă vă exprimaţi consimţământul separat, vom trimite informaţii comerciale despre bunurile oferite spre vânzare în Magazin pe adresa de e-mail furnizată de dvs., inclusiv ofertele promoţionale - în acest caz, baza de prelucrare a datelor este consimţământul dumneavoastră, care nu este obligatorie şi o puteți retrage oricând contactând datele de mai sus sau făcând click pe linkul pe care îl trimitem în fiecare e-mail cu informaţii comerciale. Retragerea consimţământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.

e) Dacă vă exprimaţi consimţământul separat, vă vom trimite informaţii comerciale la numărul de telefon mobil furnizat de dvs. către Magazin, inclusiv ofertele promoţionale - în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor este consimţământul dvs., care nu este obligatoriu şi îl puteţi retrage în orice moment, contactând-ne prin datele de mai sus. Retragerea consimţământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.

f) Pentru a vă trimite mesaje de marketing personalizate pe site-ul magazinului, de ex. care iau forma unei sugestii de a cumpăra bunuri cu ajutorul profilării. Mesajele vor fi pregătite pe baza analizei achiziţiilor dvs. - baza de prelucrare a datelor dvs. în acest caz, va fi interesul legitim al Administratorului constând în comercializarea bunurilor oferite în magazin, atât bunurile Administratorului, cât şi ale furnizorilor.

g) În scopuri de marketing - din când în când, putem trimite informații despre oferta magazinului mannen.ro sau despre oferta partenerilor noştri comerciali la adresa de livrare furnizată de dvs.. Baza de prelucrare a datelor dvs. în acest sens va fi interesul legitim al partenerilor noştri în comercializarea produselor indicate în ofertă. Puteţi oricând obiecta procesării datelor dvs. şi nu vom mai face acest lucru. Vă puteţi exprima opoziţia contactând-ne sau folosind formularul de aici.

h) În scopuri statistice interne ale Administratorului - în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor va fi interesul legitim al Administratorului, constând în colectarea de informaţii pentru a permite dezvoltarea afacerii şi personalizarea serviciilor pentru nevoile utilizatorilor Magazinului.

i) Pentru a confirma îndeplinirea îndatoririlor noastre şi pentru a investiga reclamaţiile sau a apăra împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră, prevenirea sau detectarea fraudei - baza pentru prelucrarea datelor dvs. în acest caz va fi interesul legitim al Administratorului, care este protecţia drepturilor, confirmarea performanţei și obţinerea în acest sens a remuneraţiei datorate de clienţii Administratorului.

Acordăm atenţie transparenţei prelucrării datelor dvs. personale. Dacă aveţi întrebări cu privire la procesul sau regulile de prelucrare a datelor, vă rugăm să ne contactaţi.
Noi procesăm datele dumneavoastră în conformitate cu legea, asigurându-ne că acestea sunt actuale şi corecte. Prin urmare, din când în când vă vom aminti despre necesitatea actualizării datelor prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail furnizată de dvs..
Datele dvs. personale nu vor fi procesate pentru luarea de decizii automate fără consimțământul dumneavoastră.

ESTE OBLIGATORIE FURNIZAREA DATELOR PERSONALE?
Este decizia dvs. dacă doriţi să ne furnizaţi date şi ce fel de date ne furnizaţi, dar reţineţi că atunci când faceţi cumpărături în magazin, furnizarea anumitor date va fi obligatorie pentru executarea contractului de vânzare, deoarece fără acestea nu vom putea procesa comanda.
Nefurnizarea datelor pe care vi le cerem rezultă în imposibilitatea plasării comenzii.
Nu este obligatoriu să vă daţi consimţământul de a primi informaţii comerciale la adresa de e-mail furnizată sau numărul de telefon furnizat pentru a realiza un acord de vânzare a bunurilor. Dacă vă daţi consimţământul, îl puteţi retrage oricând.

CU CINE VOM ÎMPĂRTĂȘI INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?
Vom transmite datele dvs. entităţilor care colaborează cu noi pentru a îndeplini contractul de vânzare a bunurilor achiziționate de dvs.:

a) În funcție de metoda de livrare pe care o alegeţi, vă vom împărţi datele necesare livrării de bunuri către una dintre următoarele entităţi:
* DPD România
* GLS
* Urgent Cargus
* Alte entități care vor furniza în viitor servicii de livrare pentru bunurile achiziționate de dvs. în magazin.

b) În funcţie de alegerea metodei de plată pentru bunurile achiziţionate, vă vom împărtăşi datele necesare pentru a primi sau efectua plăţi pentru bunurile achiziţionate către următoarele entităţi:
* Una dintre companiile de curierat menționate mai sus, în cazul în care metoda de plată pentru bunurile selectate a fost "numerar la livrare"
* Stripe, Inc. - dacă ați ales să plătiţi cu cardul bancar,
* PayPal Holdings, Inc. - dacă ați ales să plătiţi cu PayPal
* Alţi operatori de plată cu care vom coopera pentru a primi o plată pentru bunurile achiziţionate de dvs.

c) Dacă aţi fost de acord să primiţi informaţii comerciale pe adresa de e-mail sau pe numărul de telefon furnizate de dvs., vă vom împărtăşi datele cu entităţile care furnizează serviciul nostru de solicitare a trimiterii informaţiilor comerciale, cum ar fi:
• Klaviyo Inc.

d) În plus, datele dvs. vor fi partajate cu entităţile care prelucrează datele personale ale clienților noştri, în măsura în care este necesar pentru a găzdui site-urile magazinului: Shopify Inc.,

e) De asemenea, vă putem împărtăși datele personale cu alte entităţi din categoriile de mai sus, cu care vom stabili cooperarea.

CÂT TIMP VOM PĂSTRA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?
Vom procesa datele personale furnizate de dvs în perioada:

a) Necesară pentru completarea contractului de vânzare, pentru completarea cererilor dvs., precum şi pentru confirmarea îndeplinirii îndatoririlor noastre şi investigarea reclamaţiilor sau apărarea împotriva cererilor care pot fi îndreptate împotriva noastră - nu mai mult de 10 ani de la data pe care aţi furnizat-o cu datele dvs.,

b) Dacă trimiteţi o solicitare de ştergere a contului dvs. în magazin, este posibil să vă procesăm datele în intervalul necesar pentru confirmarea îndeplinirii sarcinilor noastre şi investigarea reclamaţiilor sau apărarea împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră - nu mai mult de 10 ani de la data la care ne-aţi furnizat datele dvs.

CUM VĂ PROTEJĂM DATELE?
Utilizăm o serie de măsuri de securitate IT şi organizaţionale menite să minimizeze riscul de scurgere a datelor, distrugerea şi dezintegrarea acestora, cum ar fi: sistemul de firewall, sistemele antivirus şi anti-spam, procedurile interne de acces, prelucrarea datelor şi recuperarea de urgenţă precum și un sistem de backup pe mai multe niveluri. Magazinul nostru oferă un nivel foarte ridicat de securitate prin utilizarea aplicației Web Firewall (WAF) şi a sistemului de securitate împotriva atacurilor DDoS, utilizăm un nivel înalt de criptare a conexiunii HTTPS / SSL în conformitate cu cele mai bune practici, lucrăm cu un furnizor de hosting care a fost certificat cu cerințe ISO 9001 şi cerinţele AQAP-2110, precum şi cu certificatul de management al securităţii informaţiilor conform ISO / IEC 27001. Vă amintim că utilizarea Internetului aduce întotdeauna riscul unor incidente de securitate, dar vă asigurăm că datorită procedurilor implementate de revizuiri şi actualizări sistemice informatice, precum şi de monitorizarea activă a punctelor critice de sistem, scopul nostru este de a reduce cât mai mult acest risc.

CE DREPTURI AVEȚI ÎN LEGĂTURĂ CU PRELUCRAREA DATELOR DVS. DE CĂTRE NOI?
În conformitate cu GDPR, aveţi acces la un număr de drepturi în legătură cu transferul informaţiilor dvs. personale către noi, cum ar fi:

a) Dreptul de a şti cum sunt prelucrate datele dvs. personale - dacă aveţi întrebări cu privire la modul cum procesăm datele dvs., vă rugăm să ne contactaţi utilizând formularul de contact sau prin trimiterea de informaţii la office@mannen.ro, vă stam la dispozitie,

b) Dreptul de a accesa şi de a actualiza datele - aveţi întotdeauna acces la datele dvs. personale din contul dvs. în magazin. Puteți edita şi actualiza datele furnizate. Dacă nu aţi creat un cont în magazin, vă rugăm să ne contactaţi prin intermediul formularului de contact sau scrieţi-ne la office@mannen.ro cu solicitarea de a vă accesa datele - vă vom oferi informaţii despre datele dvs. şi le vom actualiza la solicitarea dvs.,

c) În termenii stabiliţi de GDPR, aveţi, de asemenea, dreptul la:
* Eliminarea datelor - dacă doriţi ca noi să nu mai procesăm datele dvs., vă puteţi şterge contul în magazin sau ne puteţi raporta o astfel de solicitare. Vă rugăm să reţineţi că acest lucru nu este un drept absolut şi putem refuza să ştergem datele despre care avem o bază pentru prelucrarea sa (de exemplu, îndeplinirea unei obligaţii legale sau urmărirea sau apărarea împotriva cererilor care ar putea fi îndreptate împotriva noastră) .
* Cereri de limitare a procesării datelor,
* Pentru a obiecta la prelucrarea datelor dvs., dacă baza procesării este un interes legitim al administratorului sau care îndeplineşte sarcini de interes public,
* Retragerea consimţământului, dacă datele sunt procesate pe baza consimţământului dvs.,
* Transfer de date, dacă procesarea se bazează pe un contract sau pe acordul dvs.

* Puteți accesa toate drepturile de mai sus contactând responsabilul nostru pentru protecția datelor (adresa de e-mail: office@mannen.ro) sau utilizând formularul de contact furnizat.

CÂND VEŢI PRIMI RĂSPUNSUL DE LA NOI?
Vom încerca să finalizăm cererile dvs. cât mai repede posibil şi să vă răspundem la întrebările cu privire la datele personale. În orice caz, ar trebui să primiţi un mesaj de la noi în nu mai târziu de 30 de zile de la primirea cererii dvs. În această perioadă vă vom da un răspuns sau vă vom informa despre prelungirea termenului limită şi vom explica motivele. Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea identităţii persoanei care face o cerere specifică, putem pune mai multe întrebări pentru a o verifica.

INFORMAȚII DESPRE ORGANISMUL COMPETENT SĂ DEPUNĂ O PLÂNGERE
Dacă considerați că vă prelucram în mod ilegal datele dvs. personale, puteți depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Dacă aveți întrebări legate de prelucrarea datelor dvs. personale de către noi sau doriţi să utilizaţi drepturile care rezultă din GDPR, utilizaţi formularul de contact sau scrieţi-ne direct la office@mannen.ro.

 

INFORMAȚII DESPRE UTILIZAREA "COOKIES"
I. DEFINIȚII
1. Administrator – este SLAD STORE SRL cu sediul în Florești, strada Str. Răzoare 209 Ap 1, înscrisă cu numărul de ordin J12/3514 din data de 28.10.2020 la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, CUI: 43252249, care prestează servicii pe cale electronică, păstrează şi obţine acces la informaţii de pe echipamentele Utilizatorului.
2. Serviciu- înseamnă pagina de web sau aplicaţia prin care Administratorul desfăşoară activitate de service on-line, pe domeniul 
office@mannen.ro.

3. Cookieuri - sunt datele informatice - cu precădere mici fişiere de text -, salvate şi păstrate pe echipamentele cu ajutorul cărora Utilizatorul foloseşte paginile de web ale Service-ului (on line).
4. Cookieuri administrator – sunt acele Cookie-uri plasate de către Administrator, având legătură cu prestarea de servicii pe cale electronică de către Administrator prin intermediul paginii de web.
5. Cookie-uri externe – sunt Cookies plasate de către partenerii Administratorului prin intermediul paginii de internet a Service-ului.
6. Echipament – înseamnă echipamentul electronic prin intermediul căruia Utilizatorul poate accesa Serviciul.
7.Utilizator - reprezintă subiectul în favoarea căruia, conform Termenilor şi conditiilor şi legislaţiei în vigoare, pot fi prestate servicii pe cale electronică sau cu care se poate încheia contract de prestări servicii pe cale electronică.

II. TIPURI DE COOKIES UTILIZATE
1. Cookie-urile utilizate de Administrator sunt sigure pentru Dispozitivul utilizatorului. Nu este posibil ca viruşii sau alte programe nedorite sau programe software rău intenţionate să intre în dispozitivele utilizatorului. Aceste fişiere permit identificarea software-ului folosit de utilizator şi ajustarea individuală a funcţionării site-ului către fiecare utilizator. Cookie-urile conţin, de obicei, numele domeniului din care provin, timpul de stocare al dispozitivului şi valoarea atribuită.

2. Administratorul foloseşte două tipuri de module cookie:
a) COOKIES DE SESIUNE: sunt stocate pe Dispozitivul utilizatorului şi rămân acolo până când se termină sesiunea respectivului browser. Informaţiile salvate sunt apoi eliminate definitiv din memoria dispozitivului. Mecanismul cookie-urilor de sesiune nu permite colectarea de date personale sau de informaţii confidenţiale din dispozitivul utilizatorului,
b) COOKIE-URI PERMANENTE: ele sunt stocate pe Dispozitivul utilizatorului şi rămân acolo până când sunt şterse. Terminarea sesiunii unui browser dat sau oprirea dispozitivului nu le şterge din dispozitivul utilizatorului. Mecanismul cookie-urilor permanente nu permite colectarea de date personale sau informaţii confidenţiale din dispozitivul utilizatorului.

3. Utilizatorul are capacitatea de a limita sau de a dezactiva accesul cookie-urilor în Dispozitivul său. Dacă utilizaţi această opţiune, utilizarea site-ului va fi posibilă, excepţie făcând funcţiile care, prin natura lor, necesită cookie-uri.

III. OBIECTIVELE PENTRU CARE SUNT UTILIZATE COOKIES
1. ADMINISTRATORUL UTILIZEAZĂ COOKIES PROPRII PENTRU URMĂTOARELE SCOPURI:

a) CONFIGURAREA SERVICIULUI
i. ajustarea conţinutului paginilor site-ului web la preferinţele utilizatorului şi optimizarea utilizării paginilor Web,
ii. să recunoască dispozitivul utilizatorului, locaţia acestuia şi să afişeze corect site-ul, adaptat nevoilor individuale ale utilizatorului.

b) PENTRU A AUTORIZA UTILIZATORUL ÎN SITE ŞI OFERIREA SESIUNII PENTRU UTILIZATOR ÎN WEBSITE
i. menţinerea sesiunii Utilizatorului site-ului (după conectare), datorită căreia Utilizatorul nu trebuie să-şi reintroducă login-ul şi parola pe fiecare subpagină a site-ului;
ii. configurarea corectă a funcţiilor site-ului selectat, care să permită, în special, verificarea autenticităţii sesiunii de browser,
iii. optimizarea şi creşterea eficienţei serviciilor furnizate de Administrator.

c) PENTRU PROCESELE DE COMPLETARE NECESARE LA FUNCŢIONALITATEA COMPLETĂ A SITE-URILOR WEB.
i. ajustând conţinutul paginilor Web la preferinţele utilizatorului şi optimizând utilizarea paginilor Web. În special, aceste fişiere permit recunoaşterea parametrilor de bază ai Dispozitivului utilizatorului şi afişarea corectă a site-ului, adaptată nevoilor sale individuale;
ii. serviciul corect al programului afiliat, permiţând, în special, verificarea surselor de redirecţionare a utilizatorilor către site-ul web.

d) ANALIZE, TESTE ȘI AUDITUL AUDIENȚEI
i. crearea de statistici anonime care ajută la înţelegerea modului în care utilizatorii site-ului utilizează pagini de pe site-ul web, ceea ce permite îmbunătăţirea structurii şi conţinutului acestora.

e) ASIGURAREA SECURITĂŢII ŞI FIABILITĂŢII SERVICIULUI

2. ADMINISTRATORUL SERVICIILOR UTILIZEAZĂ COOKIE-URILE EXTERNE ÎN URMĂTOARELE SCOPURI:

a) prezentarea conţinutului multimedia pe site, care este descărcat de pe un site web extern, de exemplu YouTube,

b) colectarea datelor statice generale şi anonime prin intermediul unor instrumente analitice, de exemplu Google Analytics,

c) prezentarea anunţurilor adaptate preferinţelor utilizatorului utilizând un instrument de publicitate online, de exemplu Google AdSense,

d) conectarea la site-ul Web folosind un site web social, de exemplu Facebook.com,

e) pentru funcţiile interactive de popularizare a site-ului, folosind site-uri de reţele sociale, cum ar fi Facebook.com, Pinterest.com,

f) pentru a colecta date anonime în scopul rulării de reclame pe reţele de socializare (Facebook, Instagram, Google, Snapchat, Pinterest, TikTok, etc.)

g) prezentarea opinii despre site, care sunt descărcate de pe un site web extern,

h) pentru utilizarea funcţiilor de facilitare a comunicării prin intermediul site-ului, care sunt descărcate de pe un site extern, cum ar fi Live Chat.

IV. POSIBILITĂŢI DE DETERMINARE A CONDIŢIILOR DEPOZITĂRII SAU ACCESĂRII COOKIE-URILOR
1. Utilizatorul poate să modifice în mod independent şi în orice moment setările cookie-urilor, specificând condiţiile de stocare și accesul la Dispozitivul utilizatorului prin cookie-uri. Schimbările setărilor menţionate în propoziţia anterioară pot fi personalizate în setările browserului Web ale utilizatorului. Aceste setări pot fi modificate astfel încât să blocheze manipularea automată a cookie-urilor în setările browser-ului web sau să se informeze ori de câte ori sunt introduse fişiere cookie pe dispozitivul utilizatorului. Informații detaliate despre posibilităţile şi modalităţile de gestionare a modulelor cookie sunt disponibile în setările software (ale browserului web).
2. Utilizatorul poate şterge fişierele Cookie în orice moment utilizând funcţiile disponibile în browserul pe care îl utilizează.
3. Limitarea utilizării cookie-urilor poate afecta unele dintre funcţionalităţile disponibile pe site.
4. Un exemplu de configurare a Google Chrome poate fi găsit aici.